Gallery

Πολυεθνικές: Marketing… φτώχειας στην ΕΕ

Νέους τρόπους προκειμένου να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα που έχει δημιουργήσει η παγκόσμια οικονομική κρίση στην κερδοφορία τους αναζητούν οι πολυεθνικές, σύμφωνα με άρθρο της Global Post.

 

Με την «φτώχεια να έχει επιστρέψει στην Ευρώπη», όπως δηλώνει χαρακτηριστικά στην γερμανική έκδοση των Financial Times ο επικεφαλής των ευρωπαϊκών δραστηριοτήτων της Unilever, Jan Zijderveld, η εταιρεία ετοιμάζεται να χρησιμοποιήσει την στρατηγική marketing που χρησιμοποιεί για τις χώρες του… τρίτου κόσμου!

 

Η εταιρεία θα πωλεί τα προϊόντα της σε μικρότερες, φθηνότερες συσκευασίες, μια στρατηγική που εφαρμόζει εδώ και καιρό σε ασιατικές χώρες όπως η Ινδονησία.

 

Στην Ελλάδα, η Unilever προσφέρει τώρα πουρέ πατάτας και μαγιονέζα σε μικρά πακέτα προσφορών, ενώ πουλά τσάι, ελαιόλαδο και άλλα βασικά προϊόντα με φθηνότερες εμπορικές επωνυμίες.

 

Σε προσαρμογή των στρατηγικών τους προχωρούν και άλλες εταιρείες.

 

Τα μενού «λιτότητας» αποτελούν πλέον κοινή πρακτική στα εστιατόρια της Ευρώπης. Στη Γαλλία, ο σεφ Alain Ducasse προσπαθεί να «δελεάσει» το κοινό με μια προσφορά «αγοράστε ένα, πάρτε ακόμα ένα δωρεάν» σε 1.000 εστιατόρια που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία –ορισμένα από τα οποία μάλιστα με αστέρια της Michelin.

Πηγή: euro2day

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s